Event: Let's talk @ faculty of bioscience engineering

Registration via https://event.ugent.be/registration/letstalkFBE from 07-03-2024 12:39 until 30-05-2024 12:00

Description

Kom samen met je collega's naar Let’s Talk! een taal- en netwerkingsevent waarbij anderstalige collega’s hun Nederlands kunnen oefenen met jou en jij jouw (vreemde) talenkennis kan bijspijkeren met hen. Schuif aan bij één van de conversatietafels en leer jouw anderstalige collega’s kennen op een leuke en interessante manier.

Met dit initiatief zet de UGent in op een vlotte integratie van anderstalige collega's. Een goede kennis van zowel taal als de organisatie zijn uitermate belangrijk om ten volle deel uit te maken van de UGent-gemeenschap.

***

Come join your colleagues at Let's Talk! a language and networking event focused on practicing Dutch with your Dutch-speaking colleagues and on them putting their (foreign) language skills to the test with you. Sit down at one of the conversation tables and get to know your colleagues in a fun and interesting way.

With this event we want to focus on the smooth integration of non-Dutch speaking colleagues. Knowledge of both language and the organization are extremely important to fully integrate within the Ghent University community.

Register Option Description Location When? Cost in EUR Available Seats

Let's talk @ faculty of bioscience engineering

Meeting room B0.3 - Graniet, Blok B, Campus Coupure

30-05-2024 12:00 - 13:00